کد لودینگ وبلاگ

کد های تغییر شکل عکس ها

کداهنگ برای وبلاگ

ابزار وبلاگ

اسماعیل شفیعی سروستانی

اسماعیل شفیعی سروستانی

از 1200 نشانه آخرالزمان, تمام نشانه‌ها رخ داده و فقط 5 نشانه باقی مانده است.

اسماعیل شفیعی سروستانی (مسئول موسسه فرهنگی موعود عصر (عج)):

در شرایطی کهامروز همه مردم جهان به سر می‌برند، هیچ سئوالی جدی‌تر از این نیست که آیاآخرالزمانی که همه ملل در هر گروه و مذهبی از آن می گویند مصداقش امروزاست. با وجود اینکه گوش‌های زیادی در جهان برای شنیدن در خصوص اینموضوع آماده است, ولی ما از آن زیاد سخن نمی‌گوییم. برای نمونه در دانشگاهیمانند دانشگاه بین‌المللی که به نام امام خمینی (ره) مزین است و در شهریمانند قزوین که شهری با سابقه فرهنگی است و در نقطه مرکزی ایران واقع شدهاست دو واحد درس اختیاری در خصوص آخرالزمان، فرجام‌شناسی وجود ندارد . این جای تأمل دارد که چراموضوعی که در جهان امروز در رأس همه مباحث جدی است ذهن جوانترین گروهاجتماعی (دانشجویان) در این جامعه درگیر آن نیست و این مبحث بزرگ است و چگونه چشم‌ها ازروی موضوعی به این مهمی و بزرگی چرخیده و متوجه آن نیست. 130 سال است که در دانشگاه‌های وابسته به کلیسای کاتولیک در رشتهآخرالزمان‌شناسی فارغ‌التحصیل دارند و در ایالات متحده آمریکا بیش از257  کالج و دانشگاه در این رشته وجود دارد و اگر این موضوع مهمی نیست چرا بایددر سرزمینی که گاهی گمان می‌کنیم عاری از مذهب است، این تعداد دانشگاه وکالج در رابطه با این رشته وجود داشته باشد.

مسئول «موسسه فرهنگی موعود» یادآور شد: پیامبر (ص) فرموده‌اند برگزیده شدمدر حالی که میان من و قیامت فاصله نیست، همان سان که میان دو انگشت فاصلهاست اما از آنجا که در این ظرف زمانی حوادث بزرگ نزدیک به هم روی می‌دهدمردم عادت کرده و آخرالزمان را مساوی با بحران می‌شناسند .وی اضافه کرد: پیامبر فرموده‌اند که نشانه‌هایی در آخرالزمان وجود دارد کهمانند دانه‌های تسبیح یکی یکی می‌افتد و به آخرین دانه یعنی ظهور می‌انجامدو هرچه زمان ظهور نزدیک باشد بر تعداد حوادث افزوده می‌شود. حجم روایات آمده از 14 معصوم در خصوص آخرالزمان و نشانه‌هایظهور بسیار زیاد است؛ به طوری که 7000 روایت راجع به این موضوع داریم و درخصوص نماز و روزه این تعداد روایت نداریم. این تعداد روایت نشاناز اهمیت موضوع دارد و بخش عمده‌ای از روایات آخرالزمان توسط پیامبر و درنخستین روزهای بعثت بیان شده است . این نشانه‌ها وعلائم موقعیت بشر را در تاریخ معین می‌کند و مردم می‌دانند که در چهفاصله‌ای از ظهور قیامت قرار گرفتند همچنین هشدار و تذکر، آمادگی یافتن،جلوگیری از یأس و ناامیدی، شناسایی دوست و دشمن از کارکردهای نشانه‌هایظهور است .

از بیش از یک‌ هزار و 200 نشانه آخرالزمان که در روایات ازآن سخن گفته شده طبق گفته همه محققان تمام نشانه‌ها رخ داده و فقط پنجنشانه باقی مانده است که اولین آن «فتنه سفیانی» است.

در روایات آمده است سفیانیبا حمایت صهیونیست‌ها و غربی‌‌ها در سوریه کودتا می‌کند و سپس یک گروه درسوریه به نام بنی‌کلب از او حمایت می‌کنند و امروز بنی‌کلب جماعتی هستند کهبخشی از آنها در ارتش اسرائیل، بخشی در سوریه و بخشی در لبنان زندگیمی‌کنند .وی اضافه کرد: سفیانی جنگی در ترکیه و عراق راه ‌می‌اندازد و شروع به کشتنشیعیان می‌کند و به کوفه می‌رسد و در کوفه بزرگترین اتفاق رخ می‌دهد و چنانشیعیان را می‌کشند به نحوی که همسایه به همسایه رحم نمی‌کند و برای گرفتنپول همسایه خود را شیعه معرفی می‌کند. امروز جهان استکبار علیه شیعه به میدان آمده وشیعیان غافل هستند. زمانی که درگیری از شام به کوفه می‌رسد از کنار شهر قزوینلشگر سید خراسانی حرکت می‌کند و از منطقه مرکزی ایران عبور کرده و به کوفهمی‌رود و در روایات آمده که اگر لشگر خراسانی را یافتید با او همراه شویداز یمن نیز سید یمانی به سوی کوفه می‌آید.

دشمنان خود را برای مقابله آمادهکرده‌اند ولی ما غفلت کردیم، در زمان ریاست جمهوری بوش زیر نظر رئیس جمهور،کمیسیونی برای شناسایی امام زمان شکل گرفت .وی تأکید کرد: 20 روز قبل موساد و سیا اعلام کردند به دنبال امام زمانهستند و اعلام نیز کرده بودند شاید سید خراسانی آیت‌الله خامنه‌ای باشدزیرا در جوانی در خراسان بوده است و سید یمانی نیز سید حسن نصرالله باشدزیرا در کودکی در یمن بوده است .شفیعی سروستانی اضافه کرد: مطالعات آنها در خصوص آخرالزمان صدها برابر ماستولی دانشگاه‌های ما در این زمینه تعطیل هستند و آنها از واقعه ظهور نگرانهستند ولی ما غفلت می‌کنیم .



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین
تاریخ : جمعه 14 آذر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: