لودینگ وبلاگ
کد لودینگ وبلاگ

کد های تغییر شکل عکس ها

کداهنگ برای وبلاگ

ابزار وبلاگ

آثار و فواید نماز

آثار و فواید نماز
آثار و فواید نماز
درباره نماز صدها آیه و حدیث از ائمه اطهار علیهم السلام به دست ما رسیده کهفواید نماز را که حدود هزار فایده می باشد, ذکر کرده اند ؛ برای آنکه جوانان عزیز با فلسفه نماز آشنا شوند, تعدادی از آن علل ذکر خواهد شد. البته این همه فایده وقتی بوسیله نماز حاصل می شود که انسان نماز را با حضور قلب بخواند.
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : امین
تاریخ : جمعه 28 آذر 1393
چرا ما بايد نماز بخوانيم؟ مگر خدا به عبادت ما نياز دارد؟


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : امین
تاریخ : جمعه 28 آذر 1393
روش صحیح خواندن نماز
روش صحیح خواندن نماز

Asemooni.com  

right way of saying pray روش صحیح خواندن نماز

 نماز  برای پرستش خدا و راز و نیاز با اوست که در آن جنبه های ارزنده و آمرزنده خاصی در نظر گرفته شده و به همین جهت شکل مخصوصی به خود گرفته است. نماز سرود توحید و یکتاپرستی و سرود فضیلت و پاکی است که باید فکر و روح ما را در برابر عوامل شرک زا و آلوده کننده ای که در زندگی روزمره با آنها سر و کار داریم پاک و یکتاپرست نگهدارد.

نماز در طول روز دارای 17 رکعت است. 2 رکعت نماز صبح، 4 رکعت نماز ظهر، 4 رکعت نماز عصر، 3 رکعت نماز مغرب و 4 رکعت نماز عشاء.

نماز صبح بعد از اذان صبح خوانده میشود، نماز ظهر و عصر پشت سرهم بعد از اذان ظهر خوانده میشود و نماز مغرب و عشاء نیز بعد از اذان مغرب پشت سرهم خوانده میشوند.

نماز در طول روز 15 دقیقه بیشتر طول نمی کشد، نماز تنها راه رسیدن به سعادت و نجات است و راه ارتباط خویش را با حضرت دوست به طور صمیمی و خالصانه ایجاد مینماید.

در ادامه این بخش پورتال آسمونی نماز را به سادگی و مرحله به مرحله یاد می گیریم:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : امین
تاریخ : پنج شنبه 27 آذر 1393
نوشیدنی باورنکردنیی که مغزتان را در برابر آلزایمرواکسینه میکند

 

یکی از نوشیدنی‌های بسیار لذیذ می‌تواند سبب جلوگیری از ابتلای افراد به بیماری آلزایمر شود.
 کار‌شناسان به افرادی که می‌خواهند در دوران سالمندی به بیماری آلزایمر مبتلا نشوند، توصیه اکید می‌کنند در طول روز۳ الی ۵ فنجان قهوه بنوشند. 
 
گفتنی است، تحقیقات جدید نشان داده است مصرف قهوه در طول روز می‌تواند سبب تقویت پیوند‌های بین سلول‌های عصبی در مغز و جلوگیری از بروز مرگ سلول‌های مغزی شود. 
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند، بر اساس این تحقیقات مصرف قهوه می‌تواند تا حدود ۲۰ درصد مانع از ابتلای افراد به بیماری آلزایمر در سنین سالمندی شود. مصرف قهوه به ویژه باعث تقویت بخش هیپوکامپ سلول‌های مغزی که مرکز خاطرات و یادگیری است، می‌شود. 
 
علاوه بر قهوه، دارا بودن رژیم غذایی مدیترانه‌ای شامل انواع میوه‌ها، سبزیجات، روغن زیتون و پروتئین‌های دریایی مانند ماهی می‌تواند به شدت در پیشگیری از ابتلا به این بیماری در افراد مفید باشد.
باشگاه خبر نگاران 



منبع shok-k.ir


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین
تاریخ : شنبه 22 آذر 1393
بیماریهایتان را با سنگ درمان کنید+دانلود نرم افزار سنگ درمانی

شاید باور این موضوع که سنگ‌ها دارای خواص درمانی هستند برای شما سخت باشد، این نرم افزار "سنگ درمانی" شما را به صورت کامل با مسئله مطرح شده آشنا می‌کند.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : امین
تاریخ : شنبه 22 آذر 1393
فداکاری پلیس عراقی مانع کشتار دهها عزادار شد

اداره پلیس استان دیاله عراق اعلام کرد، یک پلیس با فداکاری مانع از حمله یک تروریست انتحاری به یکی از حسینیه ها در شمال شرق بعقوبه و کشتار عزاداران حسینی شد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : امین
تاریخ : شنبه 22 آذر 1393
بزرگترین تجمع بشری در کربلا رقم خورد

کربلا

کربلا – امروز شهر کربلا در سالروز اربعین شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) شاهد بزرگترین تجمع بشری در جهان برای احیای این مراسم است.



منبع shok-k.ir


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : امین
تاریخ : شنبه 22 آذر 1393
اربعین

اربعین در لغت به معنای چهلم است.

بیستم صفر ۶۱ هجری قمری، اربعین چهلمین روز) کشته شدن حسین بن علی فرزند علی بن ابی طالب و فاطمه زهرا، امام سوم شیعیانو طبق نظر شیخ مفید [۱] و شیخ طوسی[۲]، زمان بازگشت اهل حرم حضرت از شام (دمشق) به مدینه است. همچنین بنا بر نقل ایشان،جابر بن عبدالله انصاری صحابی برجسته محمد به عنوان نخستین زائر حسین بن علی، یا لااقل از نخستین زائران او، در این روز وارد کربلا شده وزیارت اربعین را بجا آورده است. ابراهیم آیتی نیز می‌نویسد: «جابر بن عبدالله انصاری ... بیستم ماه صفر، درست چهل روز بعد از شهادت امام وارد کربلا شد و سنت زیارت اربعین امام به دست او تأسیس گردید».[۳] بر این اساس «از همان آغاز که تاریخش معلوم نیست، شیعیان به حرمت آن، زیارت اربعین می‌خوانده‌اند.»[۴]زیارت اربعین تنها درباره حسین بن علی وارد شده و هیچ پیشینه اى را نمی‏ توان برای اربعین و اعمال مربوط به این روز تا پیش از حادثه عاشورا تصدیق کرد و این ویژگی و امتیاز، تنها براى حسین بن علی دانسته شده است.[۵] البته در باب علت اهمیت این روز نزد عرف شیعیان، این نکته نیز قابل توجه است که هرچند روایانی بر اهمیت و زیارت اربعین وارد شده است، لکن نمی‏توان این احتمال را انکار کرد که برخی گزارش‏های تاریخی مبنی بر حضور اهل بیت امام و بازماندگان کشته‌شدگان کربلا در کربلا در اربعین[۶] از عوامل توجه خاص ایشان به اربعین باشد.

در تقویم رسمی ایران این روز تعطیل می‌باشد.

 
پیاده‌روی اربعین حسینی
 
پیاده‌روی اربعین حسینی
 
پیاده‌روی اربعین حسینی
 
پیاده‌روی اربعین حسینی

مورخان[چه کسی؟] نوشته‌اند که جابر بن عبدالله انصاری، همراه عطیه عوفی در همان اولین اربعین پس از عاشورا به زیارت حسین رفتند.

در برخی منابع اسیران شام یعنی بازماندگان کشته‌شدگان کربلا در چهملین روز کشته شدن حسین بن علی به کربلا رسیدند. از جمله در کتاب نزهه الزاهد ص ۲۱ این مطلب ذکر شده‌است.

 

 

زیارات اربعین[ویرایش]

سه روایت و گزارش در موضوع اربعین حسین بن علی آمده است:

زیارت اول روایت حسن عسکری: «علامات المؤمنین خمس: صلاةُ الإحدی و الخمسین، و زیارةُ الاربعین، والتـَختم فی الیَمین، و تـَعفیرُ الجبین، و الجهر بِبِسم الله الرحمن الرحیم: علامات مؤمن پنج چیز است: اقامه پنجاه و یک رکعت نماز در شبانه روز (هفده رکعت واجب و سی و چهار رکعت نافله)، زیارت اربعین، انگشتر به دست راست کردن، جبین را در سجده بر خاک گذاشتن، در نماز بسم الله الرحمن الرحیم را بلند گفتن.» که شیخ طوسی در کتاب تهذیب الاحکام[۷]و شیخ حرّ عاملی در وسائل الشیعه[۸] این روایت را آورده‌اند. این روایت، اهمیت زیارت اربعین را آن هم در کنار اقامه نماز به عنوان یکی از نشانه‌های مؤمن یا ایمان بیان می‌کند و اگر لفظ مؤمن به معنی شیعه باشد، زیارت اربعین هم از نشانه‌های شیعه بودن خواهد بود. همانطور که سجده بر خاک داشتن و بلند گفتن بسم الله الرحمن الرحیم در نماز هم تقریباً از مختصات شیعیان است.[نیازمند منبع]

در این گزارش به متن خاصی برای زیارت اربعین اشاره نشده و می‌توان اینطور برداشت کرد که مطلق زیارت به معنای عرفیِ آن، در روز اربعین دارای این ویژگی است که زائر را دارای نشان ایمان می‌نماید. خصوصاً با ضمیمه روایات دیگر که زیارت اباعبدالله را مختص به حضور در کربلا ندانسته و بر سلام از راه دور هم زیارت اطلاق کرده‌اند.[۹] برای نمونه: «قال اباعبدالله : إصعد فوق سطحک، ثم التفت یمنة و یسرة، ثم ترفع رأسک إلی السماء، ثم تنحو نحو القبر فتقول: السلام علیک یاأباعبدالله السلام علیک ورحمة الله وبرکاته، تکتب لک زورة، والزورة حجة وعمرة»[۱۰]پس می‌توان این نتیجه را گرفت که سلام و درودی که در روز اربعین به سمت حضرت صادر شود، إن شاء الله گوینده را مزین به زینت و علامت ایمان می‌گرداند. البته ممکن است گفته شود ذکر حضرت عسکری از لفظ اربعین در این سخن، اشاره به سخن جدّش جعفر صادق باشد که زیارتی را تعلیم صفوان کرده‌اند. آن همان متن معروف زیارت اربعین در مفاتیح الجنان است و در روایت سوم خواهد آمد. در نتیجه خواندن این زیارت از نشانه‌های ایمان خواهد بود. لکن این احتمال بعید به نظر می‌رسد چراکه القای خطاب حضرت عسکری لزوماً به آگاهان از روایت جعفر صادق نبوده است، لذا این روایت، سخن و بیان جدیدی دانسته می‌شود. لکن این نیز پذیرفته است که متیقن از روایت حسن عسکری ، زیارت زائر در کربلا نزد قبر حسین و به لفظ تعلیمی از جعفر صادق است.[نیازمند منبع]

دوم: زیارتی است که از جابر بن عبدالله انصاری، اولین یا از اولین زائران حسین بن علی در اربعین نقل شده است. در این گزارش آمده است که وقتی جابر به غاضریه رسید در آب فرات غسل کرد، پیراهن پاکیزه‌ای پوشید، آنگاه قدری از بوی خوش بر سر و بدن پاشید و پابرهنه روانه شد تا نزد سر مبارک امام حسین علیه السّلام ایستاد و سه مرتبه اللّه اکبر گفت. پس افتاد و بیهوش شد، چون به هوش آمد می‌گفت: «السّلام علیکم یا ال اللّه...» جملات جابر در اینجا تقریبا همان زیارت حضرت سیدالشهدا در نیمه رجب است و جز در چند کلمه تفاوت ندارد، که احتمالاً ناشی از اختلاف نسخه هاست. متن کامل این زیارت را علامه مجلسی در بحارالانوار آورده‌اند.[۱۱]

سوم: این زیارت در کتاب تهذیب الاحکام و ... آمده که صفوان از جعفر صادق نقل می‌کند و می‌گوید: «مولایم امام صادق علیه السّلام درباره زیارت اربعین به من فرمود: هنگامی‌که قسمت قابل توجهی از روز برآمده، این زیارت را بخوان...»[۱۲] و این همان زیارت معروف اربعین است. متن این زیارت در ویکی نبشته آمده است

سوگواری محرم

در ایران سوگواری بیشتر در ماه‌های محرم و صفر و به ویژه اربعین برگزار می‌شوند. معمولاً هر مجلس روضه از دو بخش زنانه و مردانه تشکیل می‌شود. برخی روضه‌ها ممکن است کاملاً زنانه باشند و گاه کاملاً مردانه. مجلس روضه ممکن است در خانه تشکیل شود و یا در تکیه‌ها، مساجد و حسینیه‌ها برپا شود. که مجلس روضه معمولاً با قرائت قرآن و یا زیارت عاشورا شروع می شودو از سخنرانی و ذکر مصیبت هم تشکیل می‌شود.

در سالهای اخیر جمعیت حاضر در مراسم سوگواری اربعین در کربلا در صدر فهرست بزرگترین اجتماعات مسالمت‌آمیز جهان قرار دارد. در اربعین ۱۴۳۵ قمری (دسامبر ۲۰۱۳) حدود ۲۰ میلیون جمعیت در کربلا مجتمع شدند.در سال 2014 نیز این جمعیت از مرز 20 میلیون نفر گذشت.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین
تاریخ : شنبه 22 آذر 1393
حضور یک میلیون ۳۰۰ هزار زائر ایرانی در کربلا حضور یک میلیون ۳۰۰ هزار زائر ایرانی در کربلا

نیروی انتظامی دروازه های گذرنامه را نسبت به سال گذشته 5 برابر کرد و برنامه این است که دروازه های موجود هم برای برگشت زائران 3 برابر ظرفیت فعلی شود.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه امسال یک میلیون و ۳۰۰ هزار زائر برای شرکت در مراسم اربعین حسینی به کربلا مشرف شدند، گفت: تدابیر لازم برای بازگشت ایمن زائران اندیشیده شده است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سعید اوحدی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما افزود: استانداران ایلام و خوزستان در دو هفته گذشته تلاش زیادی کردند و از رسانه ملی هم تشکر می کنم که اطلاع رسانی مناسب را انجام دادند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : امین
تاریخ : جمعه 21 آذر 1393
زندگينامه امام حسين (ع)

دومين فرزند برومند حضرت علي و(1) در روز سوم ماه شعبان سال چهارم هجرت فاطمه ، که درود خدا بر ايشان باد، در خانه وحي و ولايت چشم به جهان گشود.

چون خبر ولادتش به پيامبر گرامي اسلام (ص ) رسيد، به خانه حضرت علي (ع ) و فاطمه را فرمود تا کودکش را بياورد. اسما او را در پارچه اي سپيد (2) (س ) آمد و اسما پيچيد و خدمت رسول اکرم (ص ) برد، آن گرامي به گوش راست او اذان و به گوش چپ (3) او اقامه گفت . به روزهاي اول يا هفتمين روز ولادت با سعادتش ، امين وحي الهي ، جبرئيل ، فرود آمد و گفت : سلام خداوند بر تو باد اي رسول خدا، اين نوزاد را به نام پسر کوچک هارون (شبير) چون علي براي تو بسان هارون (5) که به عربي (حسين ) خوانده مي شود نام بگذار. (4)براي  موسي بن عمران است ، جز آن که تو خاتم پيغمبران هستي .
و به اين ترتيب نام پرعظمت "حسين " از جانب پروردگار، براي دومين فرزند فاطمه (س ) انتخاب شد. به روز هفتم ولادتش ، فاطمه زهرا که سلام خداوند بر او باد، گوسفندي را براي  کشت ، و سر آن حضرت را تراشيد و هم وزن موي سر او (6) فرزندش به عنوان عقيقه (7) نقره صدقه داد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : امین
تاریخ : جمعه 21 آذر 1393
علائم ظهور امام زمان(عج)


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : امین
تاریخ : سه شنبه 18 آذر 1393
چند موضوع مهم از امام زمان ومدت حکومت ونکات مهم از زمان حکومت مهدی موعود

مدت زمان حکومت امام

سیره حکومت امام زمان

نقش زنان در دوران ظهور

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : امین
تاریخ : سه شنبه 18 آذر 1393
نگرانی های امام زمان(عج) از شیعیان


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : امین
تاریخ : سه شنبه 18 آذر 1393
پروژه دفاع نرم - توصیه به فعالان سایبری


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : امین
تاریخ : سه شنبه 18 آذر 1393
آیا المپیک لندن راه رهایی غرب از چالش های پیش رو است؟


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : امین
تاریخ : سه شنبه 18 آذر 1393
احادیث تکان دهنده درباره ظهور


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : امین
تاریخ : سه شنبه 18 آذر 1393
پیش‌بینی جنگ سوریه در آموزه‌های یهود

کسانی که نمی‌دانند در سوریه چه می‌گذرد، باید بدانند که حوادث این کشور از جنگ جهانی سوم و نبردی حکایت دارد که.......


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : امین
تاریخ : سه شنبه 18 آذر 1393
عالمی که مناجات امام زمان(ع) را در سامرا شنید
عالمی که مناجات امام زمان(ع) را در سامرا شنید
http://s5.picofile.com/file/8152927418/googlea4_com_imam_zaman_hazrate_mahdi_39_.jpg
و بعضى در رابطه با این عبارت سیّد قدّس سرّه فرموده‌اند: معلوم مى‌شود كه حضرت حجت علیه السّلام در وقت سحر و در نماز شب چهل مۆمن را دعا كرده‌اند، بعد گفته‌اند: خدایا اینان را باقى بگذار یا زنده گردان براى دولت و ایام قدرت ما.

در میان علماى مختلف اعصار كمتر عالمى به پایه جلالت قدر و عظمت مقامات معنوى قدوه عارفان صاحب نفس طاهره قدسیه جناب سید بن طاووس قدّس سرّه مى‌رسد كه در سنه ”664” از دنیا رفته‌اند.

راه و رابطه او با ولىّ زمان حضرت صاحب الامر «ارواحنا له الفداء» بسیار خصوصى و داراى اسرار بوده است.

محدّث نورى مى‌گوید:

از مواضعى از كتاب‌هاى ابن طاووس خصوصا كتاب كشف المحجّه ایشان ظاهر مى‌شود كه باب ملاقات وى با حضرت ولىّ عصر علیه السلام باز بوده...

سید مناجات سحرگاه امام زمان «ارواحنا فداه» را در سامرا شنید.

وى مى‌گوید: «شبى در سامرا در وقت سحر دعاى آن حضرت را شنیدم پس، از آن بزرگوار فرا گرفته و حفظ كردم كه آن حضرت كسانى از احیاء و اموات ذكر نموده و براى آنها دعا كرده و فرمود:

«و ابقهم یا و احیهم فى عزّنا ملكنا و سلطاننا و دولتنا»، (بار خدایا آنان را باقى بگذار و یا اینكه زنده گردان آنان را در عزت ما و ملك و سلطنت و دولت ما)، و این جریان در شب چهارشنبه سیزدهم ذى القعده سال ”638” بود.»

و بعضى در رابطه با این عبارت سیّد قدّس سرّه فرموده‌اند: معلوم مى‌شود كه حضرت حجت علیه السّلام در وقت سحر و در نماز شب چهل مۆمن را دعا كرده‌اند، بعد گفته‌اند: خدایا اینان را باقى بگذار یا زنده گردان براى دولت و ایام قدرت ما.

خوانندگان عزیز از اینكه سید مى‌فرماید كسانى از احیاء و اموات را ذكر فرمود و دعا كرد، استفاده مى‌شود كه آن عالم عارف نامدار، مدت مدیدى در آن حالت خلوص معنوى بوده و آهنگ روحبخش ولىّ زمان حجة بن الحسن «عجل اللّه تعالى فرجه» او را سرشار از صفا و معنویت ساخته بوده است.

«اى فرزندم محمّد! چون خبر ولادت تو در ایّام زیارت عاشورا در كربلاى معلّى به من رسید در نهم محرّم 643 به شكرانه این مسرّت و احسانى كه از خداوند به سبب ولادت تو به من مرحمت شده بود باكمال مذلّت و انكسار در پیشگاه حضرتش بر پاى خاسته و به امر خداوند، تو را بنده مولانا مهدى علیه السّلام و متعلق به او قرار دادم و مكرّر در حوادثى كه براى تو پیش آمد كرده به حضرتش پناهنده شده و به ذیل عنایتش متوسّل شدم و حضرتش را مكرّر در خواب دیدم و بر ما انعام فرموده و عهده‌دار برآوردن حوائج تو شده است كه وصف آن را نتوانم نمود»
روابط عمیق و مكرّر سید، با حضرت ولىّ عصر علیه السّلام

آن بزرگوار ضمن وصایایى كه به فرزند برومند خود دارد مى‌فرماید:

«اى فرزندم محمّد! چون خبر ولادت تو در ایّام زیارت عاشورا در كربلاى معلّى به من رسید در نهم محرّم ”643” به شكرانه این مسرّت و احسانى كه از خداوند به سبب ولادت تو به من مرحمت شده بود باكمال مذلّت و انكسار در پیشگاه حضرتش بر پاى خاسته و به امر خداوند، تو را بنده مولانا مهدى علیه السّلام و متعلق به او قرار دادم و مكرّر در حوادثى كه براى تو پیش آمد كرده به حضرتش پناهنده شده و به ذیل عنایتش متوسّل شدم و حضرتش را مكرّر در خواب دیدم و بر ما انعام فرموده و عهده‌دار برآوردن حوائج تو شده است كه وصف آن را نتوانم نمود.»

سپس مى‌فرماید: «پس در موالات و دوستى و وفاء به حق آن حضرت و تعلّق خاطر و توجّه قلبى به حضرتش طورى بوده باش كه خدا و رسول و آن حضرت-امام زمان-و پدران بزرگوارش خواسته‌اند و حوائج و خواسته‌هاى آن حضرت را بر حوائج خود مقدّم بدار و در صدقه دادن ابتداء كن به صدقه براى آن حضرت پیش از آنكه براى خود و عزیزانت صدقه دهى و دعاى براى آن حضرت را بر دعاى خود مقدّم بدار... »

منبع:http://bikas759.blogfa.com/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین
تاریخ : سه شنبه 18 آذر 1393
مهدویت از دیدگاه آیت الله العظمی بهجت رحمه الله

 

1. وضعیت امام غائب(عج)

آیت الله العظمی بهجت چونان سایر عالمان شیعی، امام را بزرگ ترین آیت حق، «آینه ای که تمام عالم را نشان می دهد»1، «ولیّ نعمت ها و مجرای رساندن فیض به ما»2 دانسته، دربارة امام عصر(ع) می فرمایند: «اهل بیت همه نور واحدند؛ لذا انسان به هر کدام متوسل شود از دیگری جواب می گیرد. البته مصالحی در کار است همچنان که حضرت رسول(ص) در پاسخ حاجات درخواست شده از ایشان، به حضرت امیر(ع) و آن حضرت به امام حسن(ع) تا امام زمان(ع) حواله داده اند. زیرا مجری امور در این زمان آن حضرت است؛3 نه فقط به لحاظ ظاهری بلکه به لحاظ ولایت باطنی نیز «نزدیک ترین ائمه به ما حضرت حجت(عج) می باشد».4 آیت الله بهجت به رغم اینکه آن حضرت را مالک کرة زمین و واسطة همة ارزاق و خیرات به ما دانسته ، اما دربارة وضعیت ایشان چنین می گوید:

«چه مصائبی بر امام زمان(عج) ـ که مالک همة کرة زمین است و تمام امور به دست او انجام می گیرد ـ وارد می شود، و آن حضرت در چه حالی است و ما در چه حالی؟ او در زندان است و خوشی و راحتی ندارد و ما چقدر از این مطلب غافل ایم و توجّهی نداریم.»5 همچنین در جایی دیگر از دست بسته بودن امام سخن می گوید. و مثال او را مثال ناقة صالح می خوانند. «ما از غم خوار، هادی، حامی و ناصر خود قدردانی و شکرگزاری نمی کنیم و واسطة خیر را پی می کنیم که: «فعقروها».6

پس به عکس آنچه برخی عوام تصور دارند، امام غائب، فارغ از ما، در نعمت و سرور و در باغی خوش آب و هوا منزل ندارد بلکه در صبری جان کاه روزگار می گذراند. حضرت غائب(عج) عجب صبری دارد با اینکه از تمام آنچه که ما می دانیم و نمی دانیم اطلاع دارد و از همة امور و مشکلات و گرفتاری های ما باخبر است...7. خدا عجب صبری به ولی عصر(ع) داده که هزار سال است می بیند بر سر مسلمانان چه بلاهایی می آید و چه بلاهایی خود مسلمانان بر سر هم می آورند، و همه را تحمل می کند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : امین
تاریخ : جمعه 14 آذر 1393
اسماعیل شفیعی سروستانی

از 1200 نشانه آخرالزمان, تمام نشانه‌ها رخ داده و فقط 5 نشانه باقی مانده است.

اسماعیل شفیعی سروستانی (مسئول موسسه فرهنگی موعود عصر (عج)):

در شرایطی کهامروز همه مردم جهان به سر می‌برند، هیچ سئوالی جدی‌تر از این نیست که آیاآخرالزمانی که همه ملل در هر گروه و مذهبی از آن می گویند مصداقش امروزاست. با وجود اینکه گوش‌های زیادی در جهان برای شنیدن در خصوص اینموضوع آماده است, ولی ما از آن زیاد سخن نمی‌گوییم. برای نمونه در دانشگاهیمانند دانشگاه بین‌المللی که به نام امام خمینی (ره) مزین است و در شهریمانند قزوین که شهری با سابقه فرهنگی است و در نقطه مرکزی ایران واقع شدهاست دو واحد درس اختیاری در خصوص آخرالزمان، فرجام‌شناسی وجود ندارد . این جای تأمل دارد که چراموضوعی که در جهان امروز در رأس همه مباحث جدی است ذهن جوانترین گروهاجتماعی (دانشجویان) در این جامعه درگیر آن نیست و این مبحث بزرگ است و چگونه چشم‌ها ازروی موضوعی به این مهمی و بزرگی چرخیده و متوجه آن نیست. 130 سال است که در دانشگاه‌های وابسته به کلیسای کاتولیک در رشتهآخرالزمان‌شناسی فارغ‌التحصیل دارند و در ایالات متحده آمریکا بیش از257  کالج و دانشگاه در این رشته وجود دارد و اگر این موضوع مهمی نیست چرا بایددر سرزمینی که گاهی گمان می‌کنیم عاری از مذهب است، این تعداد دانشگاه وکالج در رابطه با این رشته وجود داشته باشد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : امین
تاریخ : جمعه 14 آذر 1393
موسسه PEW (اسلام)

دو سوم مسلمانان جهان منتظر ظهورند

 

   

براساس یک نظرسنجی جدید مشخص شد که دو سوم از یک میلیارد مسلمان جهان انتظار دارند حضرت مهدی (عج) در دوران زندگی‌ آنها ظهور کند.

 

در این نظرسنجی که توسط موسسه PEW انجام شد، به این موضوع اشاره شده است که در خاورمیانه، آفریقای شمالی، جنوب آسیا و جنوب شرق آسیا بیشتر مسلمانان معتقدند که آنها ظهور حضرت مهدی (عج) را در زندگی خود خواهند ديد.  این انتظار در افغانستان 83، در عراق 72، در تونس 67 و در مالزی 62 درصد است.

 

در این نظرسنجی مشخص شد که درصد انتظار برای ظهور حضرت مهدی در آسیای میانه از هر 100 نفر چهل نفر بوده است؛ اما در ترکیه این آمار به 68 درصد می رسد. موسسه آمريكايی مذكور نظرسنجی خود را در ايران انجام نداده است.

 

در این نظرسنجی آمده است: در برخی کشورها با جمعیت نسبتا زیاد شیعه و سنی دیدگاهها در مورد ظهور حضرت مهدی (ع) در میان این دو گروه تا حدودی متفاوت است. برای نمونه شیعیان بیشتر از سنی ها انتظار دارند حضرت مهدی ظهور کند که درصد شیعیان به سنی ها در این زمينه 88 به 55 درصد است. در جمهوری آدربایجان نیز تفاوت شیعیان و سنی ها در این زمینه اختلافی 25 درصدی را ثبت رسانده است.  در نتیجه حدود 682 میلیون نفر از مسلمانان انتظار دارند که شاهد ظهور حضرت مهدی (عج) باشند.

 

منبع:

1- سایت سازمان نظرسنجی PEW

2-http://zohoor-mahdi.blogfa.com


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین
تاریخ : جمعه 14 آذر 1393
دیوار مسجد کوفه

دیوار مسجد کوفه خراب شد و این از نشانه های ظهور است.

   

    

همزمان با سالروزضربت ‌خوردن امیرالمؤمنین علی ابن ابیطالب علیه السلام، یعنی 19 رمضان سال 1434 قمری مقارن با 6 مرداد 1392 شمسی، دیوار مسجد کوفه از سمت باب الحجة ترکبرداشت. به گفته شاهدان عینی این اتفاق با صدای مهیب و رعب‌انگیزی همراه بوده است.

بسیاری از سایت‌های عربیاز این اتفاق به عنوان یکی از نشانه‌های غیرقطعی ظهور نام می‌برند؛ چرا کهدر روایتی از امام حسین علیه السلام آمده است:

«عن محمد بن سنان، عن الحسين بن المختار، عن أبي عبد الله عليه السلام قال: إذا هدم حائط مسجد الكوفة مما يلي دار عبد الله بن مسعود، فعند ذلك زوالملك القوم، وعند زواله خروج القائم عليه السلام»

چون دیوار مسجد کوفه در قسمت خانه عبدالله بن مسعود ویران شود، در آن هنگام حکومت قوم به فرجام می‌رسد و قائم علیه السلام ظهور می‌نماید ...

 


مراجع حدیث:

1- الارشاد الشیخ المفید، ج 2 ص 375

2- النعمانی، ص 276-277 ب 14 ح 57 - حدثنا عبد الواحد بن عبد الله بن يونس قال: حدثنا محمد بن جعفر القرشي قال: حدثني محمد بن الحسين بن أبي الخطاب قال: حدثنا محمد بن سنان، عن الحسين بن المختار، عن خالد القلانسي، عن أبي عبد الله عليه السلام أنه قال:-

3- عقدالدرر، ص 51 ف 1

4- الغیبه الشیخ الطوسی، ص 446 ف 7 ح 442

5- بحارالانوار علامه المجلسی، ج 52 ص 210 ب 25 ح 51

6- معجم الاحادیث المهدیع الشیخ الکورانی، ج 3 ص 481

7- کشف الغمه ابن ابی الفتح الریلی، ج 3 ص 259

8- العدد القویه، ص 77 - قد ظهر من العلامات عدة كثيرة، مثل خراب حائط مسجد الكوفة وقتل أهل مصر أميرهم، ...


منبع خبر:

1- خبرگزاری فارس


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین
تاریخ : جمعه 14 آذر 1393
نرم افزار شوق انتظار

نرم افزاری در قالب 313 پرسش پیرامون امام زمان(عج) که قابلیت نمایش سوال و جواب در هنگام شروع ویندوز را دارد.

طراحی منحصر به فرد این پرسمان به گونه ای است که لحظاتی ما را با مفاهیم مهدویت و انتظار بیشتر مانوس نموده و بتواند ما را در مقابل تهدیدات و شبهات دشمنان دین و قرآن مستحکم تر سازد.
این اثر کاری ارزشمند از تیم نرم افزاری انجمن گفتگوی دینی وابسته به مرکز ملی پاسخگویی می باشد.

دانلود در ادامه مطلب

 

http://dl.aviny.com/download/screenshots//big/religious/Shoghe-Entezar/screenshot-02.jpg

حجم 3.41 مگابایت

منبع:آوینی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1393
کتاب پاسخ جوان شیعه به پرسش های وهابیان

دانلود کتاب پاسخ جوان شیعی به پرسش های وهابیان پاسخ جوان شیعی به پرسشهای وهابیان

در قالب 178 پرسش

نویسنده محمد طبری

8691-FA-pasokhe javan shiey be porseshhaye vahabiyan.pdfحجم: 1892 کیلوبایت -دریافت فایل با فرمت pdf

8691-FA-pasokhe javan shiey be porseshhaye vahabiyan.epubحجم: 503 کیلوبایت-دریافت فایل با فرمت کتاب الکترونیک EPUB

مطالب مرتبط:

پاسخ جوان شیعی به پرسش های وهابیان -جاوا

پاسخ جوان شیعی به پرسش های وهابیان -اندروید

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1393
رساله آیت الله وحید خراسانی

رساله آیت الله وحید خراسانی

دریافت فایل PDF رساله با حجم 2.9 مگابایت          


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1393
رساله توضیح المسائل 14 مرجع تقلید-اندروید

این نرم افزار شامل رساله 14 مرجع تقلید زیر و زندگی نامه شان می باشد.

رساله مراجع بزرگوار:

۱- رساله آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ محمد تقی بهجت (ره )
۲- رساله آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ میرزاجواد آقا تبریزی (ره )
۳- رساله آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ سید روح الله موسوی خمینی (ره)
۴- رساله آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ سید صادق حسینی شیرازی 
۵- رساله آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ سیّد على حسینى خامنه‌اى 
۶- رساله آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ سید علی حسینی سیستانی
۷- رساله آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ سید محمود حسینی شاهرودی
۸- رساله آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ سید محمد صادق روحانی 
۹- رساله ‌آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ شیخ علی صافی گلپایگانی 
۱۰- رساله ‌آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ شیخ حسین مظاهری
۱۱- رساله ‌آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ شیخ حسین نوری همدانی
۱۲- رساله آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ شیخ وحید خراسانی 
۱۳- رساله ‌آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ ناصرمکارم شیرازی
۱۴- رساله آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ عبد الکریم موسوی اردبیلی

در صورت خرابی لینک بالا از لینک کمکی استفاده کنید.

لینک کمکی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1393
یکصد و پنجاه موضوع از احادیث اهل بیت ویژه مبلغان

یکصد و پنجاه موضوع از احادیث اهل بیت ویژه مبلغان

یکصد و پنجاه موضوع از احادیث اهل بیت ویژه مبلغان


مشخصات کتاب:
سرشناسه : دهقان اکبر، - 1344 عنوان و نام پدیدآور : یکصد و پنجاه موضوع از احادیث اهل بیت علیهم السلام ویژه مبلغان اکبر دهقان مشخصات نشر : تهران مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن 1381. مشخصات ظاهری : ص 344 شابک : 964-5652-30-8‌10000ریال
عناوین اصلی کتاب شامل:
پیشگفتار؛ مسائل اعتقادی؛ مسائل عبادی؛ مسائل تربیتی و اخلاقی؛ مسائل سیاسی و اجتماعی؛ معارف

دریافت کتاب با فرمت PDF و حجم 2231 کیلوبایت

دانلود

دریافت کتاب برای گوشی اندرویدی و حجم 684 کیلوبایت

دانلود

دریافت کتاب با فرمت EPUB و حجم 626 کیلوبایت

دانلود

دریافت کتاب با فرمت JAVA و حجم 692 کیلوبایت

دانلود

 

 

منبع:قائمیه


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1393
دستورالعمل گناه کردن- آیت الله مظاهری
دستورالعمل گناه کردن

حجم فایل:  900kb

زمان: 2:52 دقیقه

سخنان آیت الله مظاهری

دریافت

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1393
pdf کتاب شبهای پیشاور

کتاب شبهای پیشاور با فرمت pdf مناظره ای بین سلطان الواعظین شیرازی و علمای اهل سنت

دانلود در ادامه مطلب


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : امین
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1393
دانلود اثبات امامت امام علی(ع) در هفت دقیقه

اثبات امامت امام علی(ع) در هفت دقیقه

استاد قزوینی

دانلود فایل صوتی با حجم 3.2 مگابایت

دانلود فایل صوتی با حجم کمتر 1.6 مگابایت


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1393
نرم افزار پیشرفته و کامل قرآنی المبین ۳٫۲٫۵

نرم افزار قرآنی المبین 3.2.5 یکی از کاملترین برنامه های قرآنی است که به صورت رایگان در اختیار همه قرار گرفته است.نرم افزار آزمایشی المبین علاوه بر ویژگی هایی مانند متن کامل قرآن مجید بهمراه ترجمه شیوا به قلم آیت الله مکارم شیرازی امکانات بی نظیری مانند امکان جستجوی در متون و فهرست، ویژگی های متمایزی نسبت به سایر نرم افزار های مشابه داشته که از آن جمله می توان به امکان اضافه نمودن کتاب و نیز امکان ساخت کتاب توسط کاربران و ارسال به سایت سازنده، اشاره نمود. هرکس با کم ترین هزینه و وقت می تواند کتاب های مختلف مذهبی را بصورت دیتابیس قابل استفاده در برنامه المبین تبدیل نماید و بعد بصورت عمومی در دسترس همگان قرار دهد. در این برنامه کل متن قرآن به همراه ترجمه آن را خواهید داشت، همچنین می توانید به فهرست موضوعی قرآن دسترسی داشته باشید، کل نهج البلاغه به همراه ترجمه فارسی آن در نرم افزار گنجانده شده است ونیزمی توانید در متن عربی و فارسی قرآن و نهج البلاغه جستجو کنید. محیط برنامه خیلی خوب و بی نقص طراحی شده است و می توانید به راحتی با آن کار کنید. این محصول نسخه ۳٫۲٫۵ المبین می باشد که با تغییرات عمده نرم افزاری و گرافیکی بصورت آزمایشی عرضه شده است. 
نسخه حاضر نسبت به نسخه 3.1.5 تغیرات زیادی داشته که به شرح ذیل است : 
امکان حذف نمودن کتاب های نصب شده 
امکان اضافه نمودن ترجمه های مختلف قرآن 
امکان به روز رسانی و مشاهد اخرین کتابهای بارگذاری شده در سایت 
صحفه ای مجزا برای تفسیر(اگر کتاب تفسیری در برنامه نصب شود علاوه بر نمایش 
آن در کتابخانه در صفحه مخصوص تفسیر در ذیل هر آیه قرآن تفسیر 
مطابق آن نمایش داده خواهدشد) 
بهینه سازی جستجو (-امکان تنظیم محیط جستجو-جستجوی چند کلمه ای-جستجوی مستقیم در متون اعراب دار ) 
قابلیت هایی که نسخه پیشین بوده و در این نسخه هم موجود است عبارتند از : 
قابلیت اضافه نمودن کتاب و ترجمه قرآن به نرم افزار 
فهرست موضوعی آیات قرآن کریم 
قابلیت ساخت کتاب و عرضه آن به دیگر کاربران 
توجه : 
افزونه های نسخه پیشین در این نسخه غیر قابل استفاده است . لذا برای استفاده باید آنها را مجددا دانلود نمایید. 
در این نسخه شما میتوانید مستقیما از طریق خود نرم افزار کتابهای جدید را مشاهده و دانلود نمایید 

 

دانلود غیر مستقیم 2.89 مگابایت 

منبع:راسخون


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1393
نامه خدا به همه انسان ها

امروز صبح که از خواب بیدار شدی، نگاهت می کردم، امیدوار بودم که 
با من حرف بزنی، حتی برای چند کلمه، نظرم را بپرسی یا برای اتفاق خوبی که دیروز در زندگی ات افتاد، از من تشکر کنی؛ 
اما متوجه شدم که خیلی مشغولی، مشغول انتخاب لباسی که میخواستی بپوشی، وقتی داشتی این طرف و آن طرف می دویدی تا حاضر شوی، فکر می کردم چند دقیقه ای وقت داری که 
بایستی و به من بگویی :\"سلام\"، اما تو خیلی مشغول بودی. 
یک بار مجبور شدی منتظر شوی و برای مدت یک ربع ساعت، کاری نداشتی جز آنکه روی یک صندلی بنشینی. بعد دیدمت که از جا پریدی، خیال کردم میخواهی چیزی به من بگویی، اما تو به طرف تلفن دویدی و در عوض به دوستت تلفن کردی تا از آخرین شایعات با خبر شوی. 
تمام روز با صبوری منتظرت بودم، با آن همه کارهای مختلف گمان میکنم که اصلاً وقت نداشتی با من حرف بزنی متوجه شدم قبل از نهار هی دورو برت را نگاه می کنی؛ شاید چون خجالت می کشیدی، سرت را به سوی من خم نکردی!!! 
تو به خانه رفتی و به نظر 
می رسید که هنوز خیلی کارها برای انجام دادن داری. 
بعد از انجام دادن چند کار،تلویزیون را روشن کردی، 
میدانم تلویزیون را دوست داری در آن چیزهای زیادی نشان می دهند و تو هر روز مدت زیادی را جلوی آن می گذرانی. در حالی که درباره هیچ چیز فکر نمی کنی 
و فقط ازبرنامه هایش لذت می بری 
باز هم صبورانه انتظار ترا کشیدم و تو در حالی که تلویزیون را نگاه میکردی، شام خوردی و باز هم با من صحبتی نکردی 
موقع خواب، فکر می کنم خیلی خسته بودی، بعد از آن که به اعضای خانواده ات شب بخیر گفتی، به رختخواب رفتی و فوراً به خواب رفتی. 
نمی دانم که چرا به من شب به خیر نگفتی؛ اما اشکالی ندارد، آخر مگر صبح به من سلام کردی؟ 
هنگامی که به خواب رفتی، صورتت که خسته ی تکرارِ یکنواختی های روزمره بود را عاشقانه لمس کردم. 
چقدر مشتاقم که به تو بگویم: چطور می توانی زندگی زیباتر و مفیدتر را تجربه کنی... 
احتمالاً متوجه نشدی که من همیشه در کنارت و برای کمک به تو آماده ام. 
من صبورم، بیش از آنچه تو فکرش را می کنی.حتی دلم می خواهد به تو یاد دهم که چطور با دیگران صبور باشی. 
من آنقدر دوستت دارم که هر روز منتظرت هستم... 
منتظر یک سر تکان دادن، یک دعا، یک فکر، یا گوشه ای از قلبت که بسوی من آید. 
خیلی سخت است که مکالمه ای یک طرفه داشته باشی. خب، من باز هم سراسر پر از عشق منتظرت خواهم بود... 
به امید آنکه شاید فردا کمی هم به من وقت بدهی! 
آیا وقت داری که این نامه را برای دیگر عزیزانم بفرستی؟ 
اگر نه، عیبی ندارد، من پرمشغله بودنت رامی فهمم و سعی می کنم راه دیگری بیابم 
من هرگز از توی دست نخواهم کشید... 
بسویم بیا بنده من 
تو را چشم انتظارم 
روز خوبی داشته باشی

http://313parvaz.ir

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1393
دانلود مستند دکان های کاغذی

فایل تصویری قسمت اول با حجم 46.5 مگابایت و فرمت mp4

 

فایل تصویری قسمت دوم با حجم 39 مگابایت و فرمت mp4 

 

فایل تصویری قسمت سوم با کیفیت 720p و حجم 165 مگابایت و فرمت FLV

فایل تصویری قسمت سوم با کیفیت 360p و حجم 45.8 مگابایت و فرمت FLV

فایل تصویری قسمت سوم با حجم 45.8 مگابایت و فرمت MP4

لینک کمکی دانلود

http://sokhandownload.blogsky.com و مستضعفین تی وی

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1393
برنامه فردا دیر است

رنامه فردا دیر است بررسی رمالی ، فالگیری و خرافات 

رنامه فردا دیر است بررسی رمالی ، فالگیری و خرافات 

برنامه فردا دیر است با موضوع ماهواره
 
برنامه صبح و خبر با حضور استاد رائفی پور با موضوع عفاف و حجاب
 
برنامه فردا دیر است با موضوع اعتیاد

دانلود برنامه فردا دیر است با موضوع اعتیاد

 برنامه فردا دیر است،موضوع: دوستی های خیابانی

فضای اینترنت، تهدید یا فرصت

برنامه فردا دیر است  با موضوع مدگرایی

دانلود ادامه مطلب


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : امین
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1393
دانلود هر چهار جلد کتاب اصول کافی

اصول کافی یکی از مهم‌ترین و معتبرترین کتب حدیثی شیعه اثر ثقةالاسلام کلینی(ولادت در سال ۲۵۸ هجری قمری و درگذشت سال ۳۲۹) است. وی در مدت ۲۰ سال این کتاب را گردآوری کرده‌است.

متن عربی اصول کافی به همراه ترجمه فارسی کتاب در قالب html برای دانلود قرار داده شده است.

لینک مستقیم دانلود چهار جلد اصول کافی

لینک کمکی1

لینک کمکی2

 

منبع:http://shiabooks.ir


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1393
شناخت امام زمان (عج)، وظایف منتظران

پژوهش حاضر با هدف بالابردن اطلاعات و آشنایی بیشتر مردم عزیز و دل پاک این جامعه شیعی و برادران اهل سنت ما با امام زمان (عج) و فتنه های آخرالزمان صورت گرفته است.

تنها راه رهایی از فتنه ها و گرداب های آخرالزمان یاری جستن از اهل بیت (ع) و توسل به آقا امام زمان ارواحنا فداه است. از مواردی که معصومین (ع) در زمان غیبت، به ما مردم منتظر، امر فرموده اند : پایداری بر دین، وفای به ولی فقیه و علمای دین، تقوا و ترک گناه، توبه، احیای امر به معروف و نهی از منکر و دعای بسیار برای فرج آخرین ذخیره الهی آقا صاحب الزمان (عج) می باشد.

همراه این مطالب دو فایل تصویری  ضمیمه می باشد :

1. سریال مستند ظهور (The Arrivals) : ساخته 2008 ، دارای 52 قسمت حدوداً 10 دقیقه ای با زیرنویس فارسی می باشد. این سریال به بررسی وضع کنونی سکولار (غیرمذهبی) جهان پرداخته و رازها و وقایع باورنکردنی را مبنی بر مدارک و شواهد فاش می سازد.

2. سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع شیطان پرستی(Satanism)  : این سخنرانی در آبانماه سال 89 در شهر نیشابور ارائه شده است. استاد رائفی پور در این سخنرانی 4 جلسه ای به بررسی کامل شیطان پرستی از آغاز تا کنون و ارتباط آن با ابرقدرت های کنونی جهان پرداخته و  مباحث جذاب و ادله تئوری و تصویری دقیقی را در این رابطه بیان می کند.

 

فایل ها را  از لینک های زیر دانلود فرمائید :

لینک سریال ظهور :  دانلود سریال مستند ظهور (The Arrivals) با زیرنویس فارسی

 

لینک سخنرانی :   دشمن شناسی و کالبد شکافی فراماسونری/نیشابور

    

لینک های دانلود جزوه :

http://uupp/do.php?id=315

http://www.axopic.com/do.php?filename=1398581566641.rar

 

فرمت : PDF

تعداد صفحات : 22

 حجم فایل فشرده : 1.11 مگابایت

 

بسیار پسندیده است که این جزوه آموزشی- تبلیغی را به اقوام، دوستان و همکاران خود هدیه دهید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1393
نکات ریز خانه داری

براي تميز كردن پنير پيتزاي چسبيده به ظرف ، بهتر است آن را با آب سرد و مايع ظرفشويي بشوييد.

هنگام استفاده از منقل براي تهيه كباب ، يك ورق كاغذ آلومينيومي ( فويل ) در كف آن قرار دهيد . اين كــار هم  باعث تشديد حرارت مي شود و هم تميز كردن منقل را آسان مي كند

پوست گرفتن و خرد كردن سير باعث چسبندگي دست ها مي شود . براي جلوگيري از اين مشكل ، حبه هايسير را ابتدا دو دقيقه در آب جوش و سپس در آب سرد   بگذاريد  پس از آن پوست بگيريد .

توجه داشته باشيد هنگام مصرف سير جوانه سبز وسط آن را در آوريد


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : امین
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1393
کاریکلاماتور

آنقدر مهربان بود براي اينکه مردم در زمستان سرمانخورند سرشان کلاه مي‌گذاشت و در فصول ديـــگر کلاه‌شان را بر مي‌داشت.

هميشه مي‌گفت تو نيمه گم شده من هستي؛ وقتي ترکم کرد فهميدم که از شوق پيـــدا کردننيمه گم شده‌اش

خودش را گم کرد!براي‌اين‌که پرنده خيالش به پرواز در نيايد،با‌‌لهايش را چيد.

از ترس مجازات ، افکار عريانش را حجاب پوشاند.

آن قدر تند صحبت کرد ، زبانش سوخت.

گربه ها عاشق آدم هايي هستند که در زندگي ديگرانموش مي دوانند .

پزشک ناشي ، به جاي تب بر قيچي تجويز مي کند .

اسپند دود مي کنم که چشمم ، کسي را نخورد .

به نارنجک بدون ضامن ، وام نمي دهند .


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : امین
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1393
کاربرد کلی دارو ها

ACA TABآکسارمسكن - سردرد

ACARBOSE 100MG TABآکاربوزضد ديابت

ACARBOSE 50MG TABآکاربوزضد ديابت

ACETAMINOPHEN 100MG/ML DROPاستامينوفن قطره ضد درد- ضد تب

ACETAMINOPHEN 120MG/5ML 60ML SOLاستامينوفن شربت ضد درد- ضد تب

ACETAMINOPHEN 120MG/5ML SUSPاستامينوفن سوسپانسيون ضد درد- ضد تب


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : امین
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1393
ضرب المثل های فارسی

آب از سر چشمه گله!

كاچي بهتر از هيچي است!

هر چه به هَمِش بزني گندش زيادتر ميشه!

كار از محكم كاري عيب نمي كنه!

دست بي هنر كفچه گدئيست!

ســر كه نـه در راه عــزيزان بــود بـار گرانيست كـشيدن بـدوش!(( سعدي ))

دست بيچاره چون بجان نرسد چاره جز پيرهن دريدن نيست!

اجاره نشين خوش نشينه!


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : امین
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1393